Jun 14, 2015

10 Android εφαρμογές στο τηλέφωνο για επαγγελματίες

To Σεπτέμβριο του 2014 απέκτησα την πρώτη μου συσκευή Android, το Samsung Galaxy Note 10.1 που μου έχει φανεί αναντικατάστατο στην τήρηση σημειώσεων με το πενάκι του. Μπαίνοντας στο οικοσύστημα του Android, δεν άργησα να θέλω να αποκτήσω νέο κινητό, και εδώ και τρεις μήνες (ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την σύσταση!) είμαι πολύ ικανοποιημένος με το OnePlus One. Επειδή περιτριγυρίζομαι από υπολογιστές και tablets όλην την ημέρα, είμαι της άποψης πως μόνο ένα βασικό σετ εφαρμογών είναι αρκετό σε ένα τηλέφωνο. Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να περιγράψω αυτές τις εφαρμογές που μου έχουν φανεί πολύ χρήσιμες, στην καθημερινή μου, επαγγελματική χρήση.

Ο πρώτος και κύριος λόγος για χρησιμοποίηση του Android στο κινητό μου, ήταν το Base CRM που χρησιμοποιούσα ήδη στο tablet. Το Base είναι ο επαγγελματικός βοηθός μου για να οργανώνω τους πελάτες, τις επαφές μου, τις συναντήσεις μαζί τους, να παρακολουθώ πότε έκανα επικοινωνία μαζί τους, να βλέπω τις έσοδα που προκύπτουν, κλπ. Δεδομένου ότι το Base διασυνδέεται με τις τηλεφωνικές κλήσεις, μπορώ να ξέρω με ποιον μίλησα, πότε και το περιεχόμενο της συνομιλίας, ώστε να είμαι πιο αποτελεσματικός στην επόμενη προσέγγιση. Το ίδιο κάνει και με το email (διαβάζοντας το Gmail ή Exchange Servers) Επίσης το Base επιτρέπει την αποθήκευση αρχείων στο cloud, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο για να ανατρέχει κάποιος σε συμβόλαια, προσφορές, κλπ.
Μιλώντας για ανταλλαγή αρχείων, το Pushbullet με βοηθάει ώστε να ανταλλάσσω γρήγορα αρχεία μεταξύ συσκευών (πχ υπολογιστή, tablet ή τηλεφώνου) Για αρχεία που χρειάζονται μόνιμη αποθήκευση το Google Drive είναι μια καλή λύση, σε συνδυασμό με το AutoSync for Google Drive που συγχρονίζει με το κινητό μας τηλέφωνο φακέλους και αρχεία.
Όταν πρόκειται για τα αρχεία του MS Office ή PDF, το Polaris Office κάνει καλή δουλειά.
Για τις ανάγκες email, μου αρέσει πολύ το mailwise που εμφανίζει όμορφα ομαδοποιημένη την αλληλογραφία. Μειονέκτημά του η μη υποστήριξη push mail για το Gmail (σε αντίθεση με Exchange Servers)
Για την οργάνωση ημερολογίου το CalenMob Calendar κάνει καλά την δουλειά του, εμφανίζει όμορφα το μηνιαίο πρόγραμμα στις 5.5 ιντσες του OnePlus One και έχει μια καλή αναζήτηση.
Για την τήρηση σημειώσεων το ColorNote Notepad κάνει άριστα τη δουλειά του και υποστηρίζει ακόμα και υπενθυμίσεις. Στο screenshot του το βλέπετε και με το αγαπημένο μου πληκτρολόγιο που είναι το Fleksy, με τα μεγάλα ευανάγνωστα του γράμματα.
Για τις μετακινήσεις μας, το Here Maps προσφέρει offline, ενημερωμένους χάρτες και φυσικά ελληνική φωνητική πλοήγηση.
Τέλος, για να οργανώσουμε το πλήθος των εφαρμογών μας, το Yahoo Aviate Launcher, είναι ο αγαπημένος μου launcher, αφού οργανώνει τις εφαρμογές σε ομάδες (αλλά και αλφαβητικά) για την ευκολότερη εύρεση. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι home screens περιορίζονται σε μια αριστερά που μας εμφανίζει σχετική πληροφορία και δραστηριότητες ανάλογα με την φάση της ημέρας μας (πρωί, βράδυ, εργασία) και σε μια δεξιά που είναι συγκεντρωμένες όλες οι εφαρμογές.

No comments: